2010/09/11

من و جی کوئری

اول، کلی بهم جاوا اسکریپت یاد داد. برای اینکه فلان کار را بکنی، باید این تعداد خط را بنویسی و از این حرفها.
بعد از دو سه جلسه، اومد و گفت حالا نوبت جی کوئریست. گفتم وای! این دیگه چیه؟ گفت راحت تر کردن کار با جاوا اسکریپت. دیگه لازم نیست اون همه خط بنویسی. بعد اومد و یک کد نوشت. شمردمشان. دقیقاً دوازده خط بود. گفتم وای! این همه رو هم باید تایپ کنم؟ این هم که خیلی زیاده! یه نگاهی بهم کرد و گفت راستش تکنولوژی هنوز اونقدر پیشرفت نکرده که به مانیتور بگی من یک کد میخواهم که فلان کار را برایم انجام دهد  و بعد هم او سه سوته، کدت رو تحویل بده!

2 comments:

  1. سلام . ارادت
    مدت ها بود خبری ازت نداشتم
    یه وبلاگ یگه نداشتی شما ؟
    یادمه سر زدم دیدم فقط یه پست داره !
    شاید دارم اشتباه میکنم .
    خلاصه مخلصیم

    ReplyDelete
  2. ببین تنها من نیستم که میگم

    ReplyDelete