2003/02/04

سلام
بالاخره بعد مدتها اين كامپيوتر ما يه كم نو نوار شد. ديشب به اتفاق خواهر مكرمه و رفيق شفيق ايشان،‌ رفتيم يه چند تا چيز ميز كه خيلي وقت بود ميخواستم كه بخرم، خريديم اول از همه يه بلندگو خريديم، آخه تا ديروز شخص شخيص حاجاقا از بك هدفوني كه فكر كنم خود جناب دقيانوس اون رو توليد كرده بود، استفاده ميكرد. ديگه تمام سيمهاش در اومده بود. اين شد كه اول كه وارد پايتخت شديم،‌ يه بلندگو خريدم. بعد اون يه سي دي رايتر خريدم كه درسته كه زياد واجب نبود، ولي با مشورت با همشيره،‌ گفتيم كه حالا كه تا اينجا اومديم،‌ اين هم كه ارزونه خب بخريم ديگه!!! يه وب كم هم خريدم، ‌ميكروفون هم همينطور. خلاصه الان كه در خدمت شمام،‌وب كم بالاي يكي از سه قطعه بلندگوهاست،‌ موسيقي هم روشنه و من هم دارم كيف ميكنم.
نميدونم تا حالا شده دل و روده ي كامپيوترتون رو بريزين بيرون يا نه؟ من همچين بعضي وقتا ( خيلي كم هر دو سه سالي يه مرتبه) يه دفه به سرم ميزنه كه هر چي قطعه هست بردارم و تميزش كنم،‌ توي اين قطعه ريزي،‌ فقط مونيتور و پرينتر هستن كه استثنان. اولي به خاطر اينكه خطرناكه و دومي هم به خاطر اينكه دلم نمياد چون با خون دل خريدمش و ميترسم كه مبادا خراب شه. ولي بقيه قطعات،‌ يكراست ميرن زير تيغ حاجاقا. ماوس كه آسونه يه پيچش رو باز ميكني،‌خوب خوب تميزش ميكني، اتفاقا" ماوس بيشتر از بقيه به تميزكاري احتياج داره به خصوص توي اين تهران كثيف. كي بورد هم اگه مواظب باشي كه دستت به آي سي هاش نخوره ( من هيچي از برق و الكتريكي و مدار و . . . سرم نميشه همين طوري ميگم آي سي. حالا شايد اسمش يه چيزه ديگه باشه.) خلاصه اگه مواظب باشي، اونم سادست ولي بستن كي بورد سخته. يادمه اولين باري كه ميخواستم تميزش كنم،‌ يه ورق كاغذ برداشتم،‌عكس كي بورد رو روش كشيدم و جاي همه دكمه ها رو مشخص كردم تا وقتي كه ميخوام ببندمش، مشكلي نداشته باشم. از اون روز الان سالهاست كه ميگذره، و من تا حالا چندين بار كي بورد رو باز كردم و بستم. ولي اين دفه براي اولين بار، كي بورد رو از حفظ بستم. اصلا" عين خيالم نبود. همين طور كه داشتم مي بستمش،‌يه دفه ترسيدم،‌ گفتم نكنه اشتباه كرده باشم؟ اي بابا عجب غلطي كرديما. خلاصه انساني كه شما باشين( اخه من كه نميدونم شما مردين يا زن كه بگم آقايي كه شما باشين يا خانومي كه شما هستين!! ) ما همه دكمه ها رو گذاشتيم سر جاش به جز دوتا. اونم : و " بود. بالكل يادم رفته بود كه اول كدومه. چپ رفتم راست رفتم، هر جا كه باد ميومد رفتم، نشد كه نشد. اصلا" انگاري هيچكدوم از اينا كارساز نيود. گفتم علي الله يه جوي ميذارم ديگه فوقش اشتباه ميكنم و مجبور ميشم كه دوباره پيچاي كي بورد رو باز كنم ديگه. بدتر كه نميشه. ولي آقا ( يا خانوم . راستي بيشتر خواننده هاي من خانومن يا آقا؟ ) كاملا درست گذاشته بودم. نميدونين چقدر الان خوشحالم. تمام كاميپيوترم تميز شده. به قول خارجي ها نايس اند كلين شده !!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment