2010/01/03

من پول میخوام!

سلام

شاعر می‌فرماید:
بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم
یا رب رسان پول را مُردیم از فقارت!!

عجیب است که آدمی، انگیزه و اشتیاق و خیلی چیزهای دیگری دارد که بدون هیچ زحمتی، پولدار گردد.

من هم البته، استثنا نیستم.

این شرکتهایی که پول میدهند، چند تا ایراد دارند اول اینکه اول پول می‌خواهند بعد میدهند. دوم اینکه کلی تو هم باید زحمت بکشی و خدمت کنی. سوم اینکه آیا بدهند آیا ندهند.

ولی این سایت، بدون اینکه پول از شما بگیرد، از شما استفاده میکند و بعد به شما پول میدهد. چقدر؟ مهم است مگه؟ وقتی که تو هیچ پولی نداده‌ای و هیچ کاری هم انجام نمیدهی، واقعا مهم است که چقدر بهت پول می‌دهند؟ برای من که مهم نیست.
اگر وارد قضیه عضو گیری و اینجور چیزهای این برنامه نشوید، هی هست، بستگی دارد که چقدر در طول روز پای اینترنت باشی! اگر هم وارد بشوی و مثل من هم بروی و بگویی که آهای ملت بیایید پولدار گردید، اونوقت چه بسا که بیشتر هم بشود.

مهمترین دلیلی که من امروز عضو این سایت شدم، این بود که در این دو سه ماه اخیر، کلی کسان بودند که باهام تماس گرفتند که حاجاقا جان، اکانت پی پال داری؟ ما هم میگفتیم بله. میگفت میتونی این پول ما را به ریال تبدیل کنی؟ میگفتم بله. بعد که میرفتیم به سایت، طرف میگفت چون عضو نیستی، نمیچه! دیگه امروز یکی از دوستان تماس گرفت و گفت که عضویتش که مجانیست، تو هم که چیزی رو از دست نمیدهی، صبح تا شب هم که پای اینترنت و اونترنتی، پس دردت چیست که نمیشوی عضو؟

از انجایی که حرف حساب جواب ندارد (البته جواب ابلهان هم خاموشیستها (ولی من که جرات ندارم به دوست دانشمندم بگویم ابله!)) ما رفتیم و عضو شدیم و شناسه مان هم هست ۳۳۳۶۰. حالا شما هم اگر روزی اون میلیون دلارهایت را خواستی، به ریال تبدیل کنی، حاجاقا اینجا، حاجاقا اونجا، حاجاقا هَ مه جا!

غرض اینکه،
ملت شهید پرور عزیز! هر بیزینسی، اگر اولین باشی، احتمال برنده شدنت هست. این هم که ضرر ندارد. تو نشسته‌ای پای اینترنت و داری کارت را انجام می‌دهی. هر چند وقت یکبار هم یک تصویر تبلیغاتی می آید و میگوید دالّی! تو هم میگویی اوکی بابا! سُک سُک!

آخر ماه هم اگر ۲۰ دلار در آوردی، پول ای دی اس الت درامده، اگر هم در نیاوردی که هیچی. یه چهار پنج تا کلیک، من میشم مدیون تو که رفتی و عضو شدی و برگشتی.

میگویند روزی کسی (به فتح کاف) نشسته بود لب دریا، همینطور یک ظرف ماست با قاشق میریخت توی آب. گفتند چه میکنی؟ گفت دوغ! گفتند نشود، گفت آری! ولی اگر شود، چه شَ وَ د!!

این هم همان است! اگر شود، میگویند ماهی چند صد هزار تومانی دارد!
سنگ مفت، طناب هم مفت!

راستی، ما خواستیم زیرآبی رویم، شناسه‌ی معرفمان را ننوشتیم، آی ضد حال خوردیم آی ضد حال خوردیم (برای حفظ عفت کلام، ضد حال را نگاشتیم!!) خلاصه اینکه زیر آبی نروید!!
کلیک کنید، پول دار شوید !!

1 comment:

  1. حاجاقا جان ما هم منطق شريف تان را قبول داريم. ما که صبح تا شب پای تراوين هستيم و تازه کلی هم بدهکار شما می شويم بابت خريد طلای تراوين چه بهتر که اينکار را امتحان بکنيم ضرری هم ندارد ظاهرا

    ReplyDelete