2002/12/20

وقايع اتفاقيه في احوالات حاجاقا
ماداميكه والده ي مكرمه اندر بلاد اجنبيه شرف حضور دارند (5)
اولين برف زمستاني درست و حسابي تهران

سلام
ساعت 6 صبح كه بيدار شدم ، ديدم كه روي ديوار همسايه ، حدود 10-15 سانت برف نشسته ، سلوي گفت كه يعني ميشه امروز تعطيل شه؟ گفتم كه آره دبستانا كه حتما تعطيلن ولي تورو نميدونم . ساعت 6.5 بود كه راديو گفت كه دبستاناي مناطق 1-5 تعطيلن . سلوي هم كه ناراضي و دلخور بود، لباساشو تنش كرد و با هم رفتيم مدرسه . بعد اينكه من سلوي رو رسوندم ،‌ بعد دو هفته رفتم سر كار. اين كنتور عجب صداكرد. از اين بابت واقعا" خوشحالم . سايت نغمه كه پربيننده ترين سايت فارسي زبانه، اومده و يه كنتور هم از ما گرفته . من واقعا" ازش ممنونم . درسته كه عكس پشتيابانان شبكه رو نذاشته ) كه مثلا تبليغ ما رو مجاني نكنه ) ولي همين كه يه سايت پر ترافيك اومده و از ما كنتور گرفته خودش باعث افتخاره . آقاي محمودبشاش هم از ما يه كنتور گرفتن كه واقعا" جاي تشكر داره . به خصوص كه تبليغ سايتشون رو هم به ما دادن
خلاصه ما رفتيم شركت كه ببينيم دنيا دست كيه و توي اين دو هفته اي كه نبودم ، چه خبر بوده كه اهمشو براتون نوشتم . ناهار اومدم خونه . سلوي از مدرسه رفته بود خونه دوستش. براي همين من ميتونستم كه ناهار درست نكنم و از همون ناهار ديروزكه مونده بود بخورم و بعد از ظهر هم بخوابم. تا ساعت 7 عصر خوابيدم بعد كه از خواب بيدار شدم ، ديدم كه پدر روي منشي تلفني پيغام گذاشته كه عليرضا دارم ميام دنبالت كه با هم بريم گردش . خلاصه ساعت حدود 8 شب بود كه با پدر رفتيم اسنوكر بازي كرديم . بعدش هم رفتيم اسكان شام خورديم و دست آخر هم رفتيم دنبال سلوي خانم .
شب كه اومدم ، ديدم كه اووووووووووووووووو اَ چقدر برام ايميل اومده كه ما ميخواهيم با شما كاركنيم . منم به همشون نوشتم كه البته جاي خوشحاليست كه باشما كاركنيم. اجازه بدين كه ببينيم در چه موضوعي ميشه كاركرد.
خلاصه ديروز روز خوبي بود . هم استراحت داشت ، هم كار داشت . امروز هم كه جمعه است ، ناهار لوبياپلو درست كردم با كوفته قل قلي .بد نشده بود . ولي نميدونم همه من رو با بزرگان مقايسه كردن و گفتند كه ولي فلاني بهتر درست ميكرد. بابا من براي اولين بار بود كه لوبياپلودرست ميكردم .

No comments:

Post a Comment