2002/12/06

به مناسبت عيد خيلي خوب فطر ( خسته شدم از بس شنيدم سعيد ، بابا عيد كه همش مال سعيد نيست مال ما هم هستا !!) يك عدد عيدي خيلي باحال براتون دارم :)))


براي اولين بار در ايران ، پشتيبانان شبكه توانست براي بلاگرهاي عزيز و هركس كه دلش بخواد ، كنتور فارسي مجاني درست كنه .

حال كردين عيدي رو ؟ نه جون من ؟ خيلي باحاله كه اين كنتورهايي كه تمام ماها داريم تماما" فارسي باشه نه ؟( نوشته اكسير رو خوندين كه گفته بود داشتن كنتور براي وبلاگ از اهم واجباته ؟)خلاصه خانومها و آقايون ! اي عيديه ناقابل مارو بگيرين و برين براي خودتون يه كنتور فارسي بگيرين . حواستون باشه اگه كسي دست يه حاجاقايي كه سيد هم هست توي عيد به اين خوبي رد كنه ، خدا سوسكش ميكنه ها !!!! پس براي سوسك نشدن ، برين كنتور فارسي بگيرين كه صواب (يا ثواب ) داره .

حالا از شوخي گذشته ، توي اين چند وقت اخير دو تا چيز به نظر من مايه افتخار صنعت IT ايران شد ، يكي همين فارسي ديك كه اصلا محشره ، يكي هم كنتور فارسي كه حرف نداره !!!
خلاصه اينكه عيدتون مبارك !!!
اِ ا‍ِ ديدن داشت يادم ميرفت كه آدرس اين كنتور فارسي رو بدم ؟ از بس مسحورش شدم كه . . .

اولين كنتور فارسي در ايران را از اينجا بگيرين .
بازم عيدتون مبارك !

No comments:

Post a Comment